2011/11/08

ANOTHER CHANCE

Okej, wiec nie za dobrze wypadlo to z tym blogowaniem ale lato sie skonczylo, szkola sie zaczela wiec dajemy blogowi jeszcze jedna szanse.

Moze tak krotko o sobie. Mam na imie lukasz, lat 21 i pochodze ze Szczecina, juz ponad 7 lat temu przeprowadzilem sie do Szwecji a dokladnie do Göteborga. Na dzien dzisiejszy niestety nie mieszkam juz w tym uroczym miescie lecz w Kristianstad poniewaz tam studiuje (Biomedicinska analytiker programmet) czyli biomedycyne. Jestem na pierwszym roku i probuje jakos nadazac nawet jesli mi to nie zawsze wychodzi.
Jako osoba jestem dosc towarzyski, lubie duzo imprezowac nawet mozna powiedziec za duzo ;) lecz uwazam mlodzi musze sie wyszalac wiec czemu ja niby mniej. Lubie podrozowac, najczesciej to sa kraje cieple co o Skandynawi nie mozna powiedziec. Lubie mode, myzyke i technologie. Mnie i moich przyjaciol mozna wziasc za walnietych wariatow ale zlewka na to bo zyje sie tylko raz ;)
Tyle narazie co o mnie, bedzie wiecej.
Hej då Bananer !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz